Γίνε ο Μαέστρος της Καρδιάς σου

H Άμεση Καρδιακή Συνοχή σε βοηθά να δημιουργήσεις μια κατάσταση συντονισμού στο σώμα σου, προσφέροντας πρόσβαση στη νοημοσύνη της καρδιάς. Επικαλείται τη δύναμη της καρδιάς για να ισορροπήσει σκέψεις και συναισθήματα, βοηθώντας σε να επιτύχεις μια ουδέτερη κατάσταση ετοιμότητας και καθαρής σκέψης. Είναι μια απλή κι αποτελεσματική τεχνική που σε βοηθά να αποβάλλεις το άγχος, να ισορροπήσεις τα συναισθήματά σου και να νιώσεις καλύτερα άμεσα.

Η Άμεση Καρδιακή Συνοχή θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις ένα αίσθημα ηρεμίας κι εσωτερικής αρμονίας που αποτυπώνεται τους ρυθμούς της καρδιάς σου. Η καρδιά είναι η πρωταρχική πηγή ρυθμού στο σώμα, επηρεάζοντας τις διαδικασίες του εγκεφάλου που ελέγχουν το νευρικό σύστημα, τη γνωστική λειτουργία και το συναίσθημα. Όταν ο καρδιακός ρυθμός συντονίζεται με την αναπνοή, διευκολύνεται η λειτουργία του εγκεφάλου, επιτρέποντας μεγαλύτερη πρόσβαση στην ανώτερη νοημοσύνη σου, ώστε να μπορείς να βελτιώσεις την εστίαση, τη δημιουργικότητα, τη διαίσθηση και τη λήψη αποφάσεων υψηλότερου επιπέδου. Όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση καρδιακού ρυθμού συνοχής, αποδίδεις στο βέλτιστο, εφόσον όλα τα όργανα του σώματος λειτουργούν συντονισμένα και τα κύτταρα αναπνέουν σε ένα κοινό ρυθμό. Το αποτέλεσμα; Αισθάνεσαι αυτοπεποίθηση, θετικότητα, εστιασμό και ηρεμία, και την ίδια στιγμή είσαι παρούσα κι ενεργοποιημένη.

BHMA 1o: Εστιασμός στην Καρδιά.
Εστίασε στην περιοχή γύρω από την καρδιά, στο κέντρο του στήθους. Εάν σε διευκολύνει, τις πρώτες φορές που θα το δοκιμάσεις, βάλε το χέρι σου στο κέντρο του στήθους, ώστε να κρατήσεις την προσοχή σου στην περιοχή της καρδιάς.

BHMA 2o: Καρδιακή Αναπνοή
Ανέπνευσε βαθιά με κανονικό ρυθμό και νιώσε ότι η αναπνοή σου εισέρχεται κι εξέρχεται από την περιοχή της καρδιάς. Συνέχισε να αναπνέεις χωρίς προσπάθεια, μέχρι να βρεις ένα εσωτερικό ρυθμό με τον οποίο νιώθεις άνετα.

ΒΗΜΑ 3: Καρδιακό Συναίσθημα
Το πιο σημαντικό βήμα! Καθώς διατηρείς τον εστιασμό σου και την αναπνοή στην καρδιά, “φόρτωσε” ένα θετικό συναίσθημα. Θυμήσου ένα θετικό συναίσθημα, μια φορά που ένιωσες ιδιαίτερα όμορφα και ξανανιώσε αυτό το συναίσθημα. Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους να νιώσεις ένα θετικό καρδιακό συναίσθημα είναι να θυμηθείς ένα ιδιαίτερο μέρος που βρέθηκες ή την αγάπη που νιώθεις για ένα κοντινό σου πρόσωπο ή το αγαπημένο σου τετράποδο φιλαράκι.

Η Άμεση Καρδιακή Συνοχή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν ξεκινάς να νιώθεις ένα συναίσθημα που σε αποστραγγίζει όπως θυμό, ανησυχία, ματαίωση, νευρικότητα, ευερεθιστότητα, άγχος ή ένταση. Η εφαρμογή της Άμεσης Συνοχής στη φάση που τα αρνητικά συναισθήματα είναι λιγότερο έντονα μπορεί να τα συγκρατήσει από το να κλιμακωθούν. Αυτή η τεχνική είναι εξίσου χρήσιμη αφού είχες μια συναισθηματική έκρηξη, ώστε να επιστρέψεις σε κατάσταση ισορροπίας.

Μπορείς να εφαρμόσεις την Άμεση Καρδιακή Συνοχή κάθε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι. Σε λιγότερο από ένα λεπτό, επιφέρει θετικές αλλαγές στους ρυθμούς της καρδιάς, στέλνοντας ισχυρά σήματα στον εγκέφαλο τα οποία μπορούν να βελτιώσουν τον τρόπο που νιώθεις. Εφάρμοσε αυτή την τεχνική του ενός λεπτού το πρωί, πριν ή κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης συνομιλίας, όταν νιώθεις πιεσμένη από το χρόνο, κάθε φορά που απλά θέλεις να βελτιώσεις τη συνοχή σου. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις την Άμεση Συνοχή κάθε φορά που χρειάζεσαι περισσότερο συντονισμό, ταχύτητα και ελαστικότητα στις αντιδράσεις σου.

Δώσε χρόνο στον εαυτό σου να εξοικειωθεί με την επαφή με την καρδιά.
Η εξάσκηση κάνει τη Μαέστρο όλο και περισσότερο αποτελεσματική!

Περισσότερες πληροφορίες για το Ινστιτούτο HeartMath : http://www.heartmath.org

Πηγή: http://www.ensomatosis.gr/2017/3/12/heart-maestro

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s